Pages

Sunday 23 May 2010

De Siste Timene

Hahaha. Når jeg skrev tittelen tenkte jeg med en gang på "den siste melonen!"


Så, nå er klokka rundt 8 om morgenen. Jeg sovnet kanskje klokka 3 i natt. Takk til teknomannen for å vekke meg klokka 7 med den koselige musikken hans! Setter stor pris på det! (/sarkasme)

Uansett. Min siste eksamen ble tatt på fredag, og nå prøver jeg febrilsk å ta bildet av så mye som mulig her i Bath før jeg må dra.

Hadde mitt siste måltid i går kveld sammen med far.
Helt det siste blir det vel kanskje ikke, jeg skal jo spise frokost snart...

Det er skikkelig sydenvær her nede. Var i parken i går og ble skikkelig solbrent på skuldrene.

Slik går vi i halv ni tiden på kvelden. Kjempedeilig!

I går var det en av de norske jentenes bursdag, så vi gikk selvfølgelig ut. Var kjempekos og se all en siste gang, men litt trist og si hadet til dem all.


Ellers har far kjøpt nye briller

Ved Pultney Bridge

Åja! Haha, fant dette bildet gjemt på kamerate mitt. Tok det i påsken. Før i tiden ble spisebordet brukt til å... vel... spise på. I disse dager blir det brukt til dette

Nå skal jeg pakke helt ferdig, vaske rommet også gå ut og nyte sydenværet mens jeg kan.
Snakkes når jeg er hjemme!

0 comments: