Pages

Monday 26 April 2010

Back in Black... Nei, Back in Bath var det visst

Såeh, jeg hadde tenkt å skrive for leeeeeenge siden, men jeg klarte så klart å glemme kameraledningen hjemme i Norge, og med den kjekke vulkanen på Island har det tatt litt tid før den klarte å komme frem i posten. Men never fear, jeg har masse kjekke bilder lagret på kameraet.
Kan jo begynne med dette:
Jan Teigen har visst kommet til England...

Eller hva med dette:
Støvsuget for noen dager siden. Den ser kul ut, men er så utrolig dårlig.

Eller dette:
Hahaha. Det er ikke jeg som har tatt dette bildet, men jeg ler hver gang jeg ser det.

Uansett... Var i London på lørdag og traff Bernt og Caroline. Det var utrolig kjekt. Vi shoppet, var i Hyde Park, spiste middag og gikk på pub før jeg måtte ta toget hjem til Bath klokka 21:30 sammen med masse fulle rugby hooligans. Aahhh, fun stuff!

Frokost på Starbucks


Shopping....Dette ble dagens fangst



Lunsh på Starbucks

Hyde Park

Hvor det var masse nusselige ekorn

Som helt sikkert er fulle av rabies

Middag...

og pub
Veldig god cider. Nei jeg vet ikke hva Caroline gjør...

Ellers har det vært helt utrolig vær siden jeg kom ned. Når jeg blir rastløs av å sitte inne pleier jeg å gå tur langs kanalen. Det er veldig pent der, og jeg har selvfølgelig tatt noen bilder som dere kan få se... Så snill jeg er!

Elvebåter

Jeg vil også fly i ballong. Lurer på om det er dyrt?

Slik går jeg om dagene

Eventuelt slik
Ja, det er nye sko. Takk, jeg synes også at de er fine.

Kanalen går tydeligvis helt til Bradford on Avon, men jeg har ikke gått dit. Er nok en smule for langt for meg.

Lo litt for meg selv når jeg så dette skiltet. De går i allefall rett til poenget her i England. Ikke fisk, for da kan du dø!

Tenk så kjekt å bo rett ved kanalen...

Men tror jeg heller vil bo her

Dette ble en kjempelang post. Burde delt den opp, men nå er det for sent.

4 comments:

sandbakkgjengen said...

Lure på kå tid det ska bli kortbuksevær her ???. Kos deg med det fina været Jette. Å ja, det VA fine sko

Anonymous said...

oi shorts! spenstig! og ja veldig fine (og jysla mange???) sko :)

as

KALHAMMARVEIEN said...

Fantastisk blogg, som alltid! Koste oss godt med oppsummeringen av Englandsturen også. Hvordan fikk du til dobbelfotograferingen av barnas lunch?
Gratulerer med nye sko. Nå må du ikke fryse på bena og bli snuete rett før eksamen.
Klemmer fra de gamle Ognedølene

Anne-Tora said...

Kor mange sko ska det nå stå på lista???? : )
Fine va de!
Du må samla litt brunfarge før du vender nesen hjemover!